WITAJ PO STRONIE ZDROWEGO UŚMIECHU

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY I UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ

Wizyta u stomatologa zawsze generuje wiele pytań, dlatego, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom moich Pacjentów, już na stronie internetowej odpowiadam na najczęściej zadawane pytania oraz przekazuję komplet przydatnych informacji.

STREFA WIZYT

JAK UMÓWIĆ SIĘ NA WIZYTĘ ?

Aby umówić się na wizytę można odwiedzić mój gabinet osobiście, zarezerwować wizytę telefonicznie (+48 534 036 425) lub ustalić datę kolejnej wizyty podczas wcześniejszej konsultacji.

JAK DŁUGO TRWA WIZYTA ?

Profesjonalna stomatologia nie uznaje limitów czasowych, dlatego długość wizyty w moim gabinecie zależy od typu wykonywanego zabiegu, nie mniej na podstawie doświadczenia klinicznego mogę określić konkretne przedziały czasowe konsultacji oraz leczenia:

  • pierwsza konsultacja z badaniem stomatologicznym twa ok. 30 minut;
  • standardowe leczenie zachowawcze oraz oczyszczanie z instruktażem trwa ok. 60 minut;
  • leczenie kanałowe  i protetyczne trwa od 30 do 120 min;
  • pomiędzy wizytami Pacjentów przewidziane są ok. 5-minutowe przerwy niezbędne do dezynfekcji oraz przygotowania stanowiska przez asystentkę;

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA WIZYTĘ ?

W moim gabinecie płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub w elastycznym systemie Mediraty.

Akceptowane karty:

  • Visa
  • Mastercard
  • Cirrus
  • PolCard
  • Komercyjne karty bankowe

STREFA GWARANCJI

2-LETNIA GWARANCJA ZDROWEGO UŚMIECHU

NAJWYŻSZA SKUTECZNOŚĆ LECZENIA

Dbając o najwyższe standardy leczenia zapewniam 2-letnią gwarancję na wykonane zabiegi stomatologiczne. Dzięki temu moi Pacjenci mają całkowitą pewność, że Ich zęby są pod stałą opieką profesjonalnego gabinetu i zawsze mogą liczyć na szybką pomoc w ramach usługi, z której już skorzystali.

CO KONKRETNIE OBEJMUJE GWARANCJA?

Gwarancja obejmuje wypełnienia światłoutwardzalne oraz prace protetyczne. Jeśli wykonane wypełnienie np. nie utrzyma się w okresie 2 lat, jest poprawiane nieodpłatnie, tj. w cenie zakończonego wcześniej leczenia.

WARUNKI GWARANCYJNE

Gwarancji udzielam gdy:

  • uzupełnione są wszystkie braki w uzębieniu;
  • w przypadku współistnienia braków zębowych, gwarancji udzielam na okres 6 miesięcy
  • Pacjent zobowiąże się do ścisłego przestrzegania moich zaleceń oraz odbywania regularnych wizyt kontrolnych co 6 miesięcy;
  • każda kontrola połączona jest z profesjonalnymi zabiegami profilaktyczno-higienicznymi, w tym m.in. usunięciem złogów nazębnych poprzez skaling i piaskowanie.

CZEGO NIE OBEJMUJE GWARANCJA?

Udzielana przez mnie gwarancja nie obejmuje:

  • prac tymczasowych, takich jak korony tymczasowe, czy protezy natychmiastowe;
  • prac, które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta, w sytuacji gdy proponowałam inne rozwiązanie kliniczne;
  • prac, przy wykonaniu których Pacjent  został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku.

KIEDY GWARANCJA TRACI SWĄ WAŻNOŚĆ?

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku:

  • niedostatecznej higieny jamy ustnej;
  • nieprzestrzegania terminów zalecanych wizyt kontrolnych;
  • złamań zębów w trakcie leczenia kanałowego;
  • złamań zębów po leczeniu kanałowym, które nie zostały odbudowane protetycznie;
  • nieszczęśliwych wypadków oraz urazów mechanicznych;
  • naturalnego zaniku kości i zmian zapalnych w przyzębiu;
  • chorób lub schorzeń, które niekorzystnie wpływają na jamę ustną i zęby Pacjenta.

STREFA BEZPIECZEŃSTWA I KOMFORTU

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT PACJENTA

Bezpieczeństwo, komfort, najwyższe standardy higieny – te trzy wartości współdecydują o skuteczności procedur stomatologicznych oraz samopoczuciu Pacjenta, dlatego w ramach swojej praktyki stomatologicznej dokładam wszelkich starań o perfekcję każdego etapu leczenia.

DEZYNFEKCJA I STERYLIZACJA

W moim gabinecie wszystkie zabiegi wykonywane są w oparciu o normy higieny rekomendowane przez WHO oraz Polskie Towarzystwo Stomatologiczne w zakresie czystości, dezynfekcji fotela oraz sterylizacji wszystkich narzędzi.

SPRZĘT I DOBRE PRAKTYKI STOMATOLOGICZNE

  • W swojej codziennej pracy korzystam z nowoczesnego i atestowanego cyfrowego sprzętu RTG najnowszej generacji, który ogranicza dawkę promieniowania do minimum, co 5 lat odnawiam certyfikat ochrony radiologicznej oraz zawsze stosuję fartuch ochronny optymalnie zabezpieczający zdrowie moich Pacjentów.
  • Koferdam oraz wygodna pozycja leżąca zapewniają Pacjentowi bezpieczeństwo leczenia, a także gwarantują mi optymalny dostęp do jamy ustnej.
  • Korzystając z bloczków nagryzowych gwarantuję swoim Pacjentom większy komfort w trakcie wykonywania zabiegu, niwelując napięcie mięśni twarzy oraz zapewniając „odpoczynek” stawom skroniowo-żuchwowym.
  • Cały personel gabinetu łącznie ze mną systematycznie aktualizuje swoją wiedzę oraz zdobywa nowe kompetencje zawodowe, biorąc udział w konferencjach, oraz wysokospecjalistycznych kursach i szkoleniach.

REGULAMIN GABINETU

HARMONOGRAM WIZYT

  • Pierwszeństwo mają zawsze Pacjenci umówieni na konkretną godzinę.
  • Jako odpowiedzialny lekarz perfekcyjnie organizuję pracę swojego gabinetu oraz szanuję czas moich Pacjentów. W razie opóźnień lub nieoczekiwanych zmian w harmonogramie informuję telefonicznie lub SMS-owo swoich Pacjentów o zmianie godziny lub terminu umówionej wcześniej wizyty.
  • Jestem bardzo wdzięczna za kontakt telefoniczny lub informację SMS w przypadku rezygnacji z wizyty lub prośby w sprawie zmiany jej terminu.
  • Otrzymana wiadomość pozwala znacznie lepiej zarządzać harmonogramem pracy gabinetu oraz umożliwia przyjęcie oczekujących na wizytę Pacjentów.

PACJENCI Z BÓLEM

Moim priorytetem jest niesienie pomocy stomatologicznej w sytuacjach, gdy ból uniemożliwia normalne funkcjonowanie. W związku z tym Pacjentów z bólem przyjmuję wcześnie rano lub późnym wieczorem, tj. poza standardowymi godzinami pracy gabinetu.

W nagłych przypadkach bardzo proszę o kontakt, aby zarezerwować możliwie najszybszy termin wizyty.

NIE PROWADZĘ KONSULTACJI TELEFONICZNYCH

Dbając o najwyższe standardy odpowiedzialności medycznej nie prowadzę konsultacji oraz nie udzielam informacji na temat cen procedur